Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud, tel. 58 739-76-00 adres: kancelaria@gops.szemud.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy jest poprzez adres mailowy: kancelaria@gops.szemud.pl oraz pod numerem telefonu: 58 739-76-08 w godzinach pracy Ośrodka.
3. Pana/i dane osobowe będą pozyskiwane i przetwarzane zgodnie z:
- Ustawą z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 390 ze zm.)
- Ustawą z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (t. j. Dz.U.2020.1297 t.j. z dnia 2020.07.27 ze zm.)
- Uchwałą Rady Gminy Szemud w sprawie jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka,
w celu:
- realizacji wypłaty przysługujących świadczeń zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami prawa.
4. Odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być inne podmioty, uprawnione do pozyskania danych wyłącznie na podstawie odrębnych przepisów prawa,
5. Pana/i dane będą przechowywane przez czas określony w instrukcji kancelaryjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Dane osobowe nie podlegają profilowaniu. Nie przekazuje się ich do państw trzecich.
8. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do udzielenia pomocy / przyznania świadczenia.
9. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/i narusza przepisy.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud, tel. 58 739-76-00 adres: kancelaria@gops.szemud.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy jest poprzez adres mailowy: kancelaria@gops.szemud.pl oraz pod numerem telefonu: 58 739-76-08 w godzinach pracy Ośrodka.
3. Pana/i dane osobowe będą pozyskiwane i przetwarzane zgodnie z:
- ustawą z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t. j. Dz.U.2023.1993 t.j. z dnia 2023.09.25 ze zm.)
w celu:
- realizacji wypłaty przysługujących świadczeń zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami prawa.
4. Odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być inne podmioty, uprawnione do pozyskania danych wyłącznie na podstawie odrębnych przepisów prawa.
5. Pana/i dane będą przechowywane przez czas określony w instrukcji kancelaryjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Dane osobowe nie podlegają profilowaniu. Nie przekazuje się ich do państw trzecich.
8. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do przyznania świadczenia.
9. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/i narusza przepisy.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud, tel. 58 739-76-00 adres: kancelaria@gops.szemud.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy jest poprzez adres mailowy: kancelaria@gops.szemud.pl oraz pod numerem telefonu: 58 739-76-08 w godzinach pracy Ośrodka.
3. Pana/i dane osobowe będą pozyskiwane i przetwarzane zgodnie z:
- ustawą z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t. j. Dz.U.2023.1993 t.j. z dnia 2023.09.25 ze zm.)
w celu:
- realizacji wypłaty przysługujących świadczeń zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami prawa.
4. Odbiorcami Pana/i danych osobowych mogą być inne podmioty, uprawnione do pozyskania danych wyłącznie na podstawie odrębnych przepisów prawa.
5. Pana/i dane będą przechowywane przez czas określony w instrukcji kancelaryjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Dane osobowe nie podlegają profilowaniu. Nie przekazuje się ich do państw trzecich.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych nie powoduje zawieszenia postępowania wobec dłużnika, uchylanie się od przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego czy złożenia oświadczenia majątkowego skutkuje wszczęciem postępowania dotyczącego uznania dłużnika alimentacyjnego za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych..
9. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/i narusza przepisy.
Dokumenty aplikacyjne składane w procesie naboru powinny być opatrzone klauzulą o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych art.6 ust 1a ( dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 119/1).